2020. február 1., szombat

Egy tüntetés margójára


Kitört a paláver a posztjaim  alatt. 
A Fidesz tüntetésen szinte idős korú, élemedett emberek voltak. Akiket állítólag buszokkal hoztak Budapestre. Ott aggódtak közben, hogy el ne tévedjenek. Ezt olyan mondták akik ellenzékiekként részt vettek. 
 - Hogy lehet ilyen embereket tisztelni? 
- A tisztelet annak jár aki megérdemli. Azt nem lehet kikövetelni, kikényszeríteni. Hanem érdem. Annak jár aki okkal rászolgált életében a tiszteletre. 
Ha ezt valaki nem érti nagy hiba és nem az idős korával van a baj. 
Mindenki egyszer megöregszik, még én is bármennyire is nem akarok! 
😂😂😂

Én azt szoktam erre mondani, nem kell engem szeretni sem tisztelni. Van aki engem szeressen,
Nem vágytam  ilyen babérokra soha.
Nem azért mondok és írok, jó vagy rosz dolgokat és teszek, hogy népszerű legyek! 

Íme a fiatal demokraták sokasága: 

 Ellenzéki résztvevők  tollából!

- Tegnap este vad állatok
Közel mentem es vad állatokként támadtak rám, a hölgy úgy kértem cébén  a segitséget,  hogy azonnal jöjjenek, mert meg akarnak valakit lincselni.
 Ez Magyarország emberbarát és családcentrilus, hiszen ők senkit nem raknak ki az utcára, csak kirugdosnak

- Kiváncsi lennék , a sok képmutató közül , hányan nem heteroszexuálisak:)
Van itt minden kérem.
Ex nyilas, új nyilas, AVH, securitate verőlegény, munkásőr..... 
- most mar mind fehér, heteroszexualis és keresztény.
Szép jószágok : DDD

- Mit akarnak azokkal a keresztekkel? Normálisak ezek az emberek? Gyűlölettel a gyűlölet ellen? 
Ez a Fidesz!

Jó nagy sötétség lehetett a helyszínen.
Mint a Tiborcz féle utcai lámpák cseréje után hatalmas uniós pénzekből elvégezve!
Óóó, adják ezek még lejjebb, gondban lesznek majd, hogy hova is bújjanak majd a nép haragjától!

"Bár felül a gálya és alul a víznek árja, azért a víz az úr...."!

Keresem a rájuk illő jelzőt, de nem találtam nyomdafestékhez illőt! 
Szégyen, hogy ennyi megtévesztett ember van még ebben az országban!!!!! 😢😢😢














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése