2020. március 27., péntek

Maradjak otthon, de hol?

A kép csak illusztráció 


Egy hajléktalan nő vallomása 2020 tavaszán! 😓😓😓

Mária egy őszes hajú megviselt, de felettébb remenykedő és optimista nő benyomását kelti, aki hisz valamibe, hogy jobb lesz, akkor is ha a kilátások nem éppen kecsegtetőek számára! 😊😊😊

Én most jelenleg az utcán élek és  próbálok megbújni egy helyen, 
ami nem éppen biztonságos számomra! 
Nehéz lenne otthon maradnom amikor nincs hova mennem és közeleg a részleges kijárási tilalom! 
😓😓😓

Van havonta pénzem, de most utoljára az történt velem, hogy oda kellett adnom a pénzemet annak az illetőnek, aki elvitt oda ahol most jelenleg megtudom húzni magamat! Mindennek ára van! 
😥😥😥

Még a  hajléktalanoktól is fizettséget várnak és követelnek, semmi sincs ingyen számunkra!

Nem érzem magam itt sem persze biztonságban hiába fizettem érte. 
Ez egy önkormányzati üres épület, ahol négyen szintén itt húzták meg magukat sutyiba. 
Van itt egy orvosi rendelő és az orvos bérli állítólag. Aki őket is beengedte. 
De ha megtudja itt vagyok akkor a többiek is kilesznek rakva. 
Ezért csak is este jöhetnek be. 
Én pedig örülhetek, hogy meghúzhatom magamat. 
De ha figyelnek fentről, vigyáznom kell nagyon, mert itt bármi megeshet az emberrel és nem tudom magam megvédeni. 
Ráadásul  ezeket a szerencsétleneket is felhasználják a devizások ellen. 
Tehát ide az jön be aki akar, és ha bármi történik senki nem tud semmiről. 
Kezdek félni, mert nem tudom, hogy ki a barát, és ki nem. 
Én pedig egyedül vagyok az utcán, egy szál magamban. 
Voltam a Nyugatiban egy éjszaka ahol a biztonsági őr  elvert. 
Az okát a mai napig nem tudom, hogy miért? Valószínű nem illettem a képben és így nem voltam szimpatikus. 
Dehát nem is várhatom el, hogy egy hajléktalan kinézetű nő mint én szimpatikus legyek bárkinek is a számára!

Majd elhívott egy férfi aki azt mondta, hogy van egy szálló a 6. Kerületben. Aztán kiderült, hogy ez egy pince, ahol több  szoba is van, a férfi bezárta mögöttünk ajtót és rám mászott. 
Mikor hangokat hallott akkor hagyott békén és tudtam eljönni. 
Másnap egy náci férfival hozott az össze sors, aki előre eldöntötte, hogy az övé leszek és csinál nekem egy gyereket. Akiből harcost nevel. 
Sajnos egyre több az őrült akit elénk sodor az élet. Nem lehetünk eléggé óvatósak a nagy kiszolgáltatottságban! 
Nagyon félek a kijárási tilalomtól, hogy bajba fogok kerülni, mert nincs hová mennem. Ennivalóm sem lesz. Most megint lett egy hely ahol meghúzhatom magam éjszaka. 
A vírus miatt is félek. Bármi is megeshet. Ha biztos helyen lennék, akkor nem lennék kitéve a veszélynek, de sorstársaimnál ugyanez a helyzet. 
Dehát ez van! Nehezen fogadnának be egy új helyre a most a kialakult helyzet miatt is!  

Mária nincs egyedül közel ötvenezer sorstársa  van Budapesten a körülbelül 19 ezres férőhellyel szemben. 
Így szeretlek téged Magyarország, a Fidesz ebben is jól teljesített 2020 tavaszán. 😓😓😓
Most jött az infó na persze nem a kormánytól. Itt közzé is teszem.
Forrás :

🌺🎀🌷
Máltai Szeretet Szolgálat 
https://www.maltai.hu/cikk/hir/3692

Egy szívhez szóló verset szeretnék itt megosztani veletek, melyet az otthontalanság szűlt és vetett papírra. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése