2020. április 5., vasárnap

Szerelem utolsó fillérig, avagy a hiszékenység ára




Nem gondoltam volna, hogy jó magam is kapok ehhez hasonló üzenetet a messengeremre.  
Számomra ismeretlen embertől, akivel soha nem is találkoztam. 
😄😄😄
Barátnőmet, akit elég sokáig  komolyan zaklattak  hasonló kaliberű "jó emberek" most engem is megtaláltak. 
😄😄😄
Dióhéjban röviden :

A szerelem tüze 200 - 2000 dollárban mérhető és kunyerválnak  azzal az ürüggyel , hogy majd ha Magyarországra érkezik megadja. 
Amikor elhagyja az adott országot, hogy hiteles legyen a történet egy érték csomagot is fel kell adnia, amiben benne vannak az összes értékei. Amit nyomon tud követni majd  a kiszemelt áldozat. 
Nagy valószínűleg  sem a csomag, sem az "úriember"  soha nem érkezik meg az érintetthez. 
A Facebookon is hamis profillal vannak fent, bizalomkeltő foglalkozást adnak meg, egy kreált családi életet vázolnak fel, amely valójában soha nem létezett. 

Íme a szerelmes levél!  😄😄😄

" Nagyon lenyűgözött a gyönyörű képek és a tisztességes kiállás  
-  ( mármint az enyém) 
Ezért úgy döntöttem, hogy csevegési kérelmet küldök neked, hogy  jobban megismerjük egymást .
Nagy bölcsességgel látok egy nőt, és megértem a hölgyet, ezért szeretem, hogy közel álljak hozzád! 

Két gyermekem van, és mindketten egy bentlakásos iskolában járnak az Egyesült Államokban
Aztán odautaztam, mert barátok voltak, akik akkor voltak lógni, hogy ismerik az anyát! 

Ez rendben van velem
C. W. és orvos vagyok, aki jelenleg az ENSZ-szel békefenntartó misszióban dolgozik Szíriában.
Több éves szerződést kötöttem az Egyesült Nemzetekkel, és egy éve itt vagyok. 
Két év múlva véget vet az ENSZ-rel kötött szerződés
A háborús övezetben nem szabad semmilyen hálózatot használni
de csak a Gmail Hangoutot használhatjuk
tartalmát az irodámban és a lakásomban lévő számítógéphez
Nagyon szépen köszönöm
megkaphatom a Gmail-címét? 

- Hát nem! 

Nagyon csodálok téged és szeretnék közelebb állni hozzád.
Elnézést kérek, ha megsértem a szomorúságát! 
Nagyon köszönöm kedvesem a megértést, de azt is szeretném, ha megértené, hogy a csatatéren hallja. Lesz olyan szabályaink és rendeleteink, amelyek manapság nem használhatók nyilvános közösségi hálózaton hamis emberek miatt a közösségi médiában, de a Gmail-hangout itt van legalizálva, mert privát és biztonságos, és a Gmail Hangouts-beszélgetéssel is lehetőségem van arra, hogy videohívásba hívjam Önt, hogy látjam az arcomat, és nekem is láthassam az arcod! 

- Isten ments! 😄😄😄

Igen, igaza van kedvesem, de azt is szeretném, ha megérti, hogy nagy dolgokat hallottam az Ön országáról és a hagyományodról. Kétségbeesetten szeretnék többet megtudni róluk, és én is szeretlek többet megtanítani neked az angol nyelvről, nagyon szeretném, ha vegye fel a kapcsolatot egymással, a szívem kedves és lenyűgöző nőnek tekinti, kérlek, szeretné, ha adsz nekem egy esélyt! 

- Esélyt nem, hogy másnak, de még magamnak is ritkán vagy egyáltalán nem adok! 
😄😄😄

Mivel a családi állapota az embernek szuverén magán ügye!
 Nem tartozok beszámolóval senkinek róla! 
Még aki közel áll hozzám, ismerem azt is úgy gondolom illetlenség faggatni megkérdezni a családi állapotáról , ha azt magától nem ossza meg velem. 😊

Na szóval ilyen hangvételű üzenetben kapott levelélnek nem szabad bedőlni. A csalás nem ismer határokat.  Egyébként Google fordítót használnak, tehát nem tudnak magyarul. 
Az úriember ahogy látta, hogy nem reagálok az üzenetére, elállt a további ostromtól. 😂😂😂
Keresve további áldozatokat akik bedőlnek a fentieknek. 😓😓😓
Mert sajnos  vannak ilyen hiszékeny, lelkileg instabil hölgyek, nők, asszonyok. Akik örülnek ha egy ilyen és ehhez hasonló hangvételű levelet kapnak és udvarolnak neki. 
Általában sajnos érzelmileg kiszolgáltatott, könnyen befolyásolható és manipulálható egyéneket választanak ki. Megvan az a képességük, hogy kiszűrjék a fentieket. 
Az udvarlásnak komoly árat  fizethet  a hiszékenységével, és könnyen a körülmények áldozatává  válhatunk a fentiek miatt.
Tehát érdemes nyitott szemmel  járunk. Ha feljelentést tesznek is tesznek ellene, akkor sem valószínű, hogy érdemben történik retorzió az ügy szövevényessége miatt! Kilencven százalék, hogy elfektetik  az ÜGYET, még komolyabb ügyben sem tudnak előfordul érdemben kideriteni ügyeket a hivatalok,  ez az általános gyakorlat sajnos!
😥😥😥










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése