2019. december 14., szombat

Furcsáltam ezt a Nőt

Furcsálltam ezt a nőt. Talán nem jól szerettem...kitudja! 

Hazugságokkal etettem, azt mondtam neki, hogy nem elég jó, és hagytam, hogy mások ugyanezt mondják neki!
Lassan teltek az évek, 
évek múltán már lassan el is hitte! 

Hagytam, hogy összetörjék a szívét.
Hagytam, hogy mások időnként tiszteletlenül bánjanak vele. 
Ő álta rendületlenül a sarat mit dobált felé az élet! 

Engedtem, hogy tűzbe menjen, harcoljon olyanokért, akik soha nem fognak kiállni mellette...mert ő ilyen és változni nem fog soha! 

Nem tudtam megakadályozni, hogy elhagyják, de láttam, ahogy talpra áll, hogy beragyogja a Világot, és mindennek ellenére szeressen másokat. 
Megbénított a félelem, míg ő harcot vívott az elméjében, szívében és lelkében.
Kislányként, társként és legjobb barátként sokszor leszólták, mert nem azt mondta vagy tette, ami "helyes", csak amit Ő helyesnek gondolt. 

Néha okoskodik, és vannak titkai. Vannak hegei, ....mert van múltja.
... és akinek nincs múltja vagy tagadja, jövője sincsen! 

Sokan szeretik és kedvelik, és vannak olyanok is, akik egyáltalán nem foglalkoznak vele, vagy egyáltalán nem is kedvelik. 
Ez így rendben is van. Ő nem harcol senki kegyeiért és nem vár viszonzást. 

Tett jó és rossz dolgokat is életében. Szeszélyes és néha álmodozó. 
Mert az álmok azért vannak, hogy legyenek kitűzött céljai. 
Akiknek nincsenek álmai az boldogtalanságra ítéltetik. 

Nem akarja magát másnak mutatni. Ő ilyen. 

Szeretheted őt vagy sem. Nem küzd érte, hogy szeressék.

De ha ő szeret téged, akkor azt teljes szívéből teszi, és nem kér bocsánatot azért, amilyen.

Ez a nő HARCOS és TÚLÉLŐ. 

Nem tökéletes, de rengeteg kincset hordoz magában! Annak adja aki arra érdemes! 

Ha Te is büszke vagy arra a nőre, akivé eddig váltál akkor arra bátorítalak téged, legyél akár nő vagy férfi, hogy ne add fel az álmaid soha! 


/Forrás az élet /


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése