2019. október 22., kedd

Lelki terror, családon belüli erőszak

Közel három évig voltam önkéntes évekkel ezelőtt egy anonim segélyvonanalban. Általában hetente egyszer négy órát dolgoztam ! Elteltek az évek és mindig szeretnének tőlem segítséget kérni közvetlenül. Sajnos mint magán ember nem tehetem.  Jó érzéssel töltött el a tudat, hogy tőlem kérnek segítséget. Egy olyan édesanya aki közelharcot vív a gyermekei láthatása ügyében pontosan 9. éve. Éppen a mai napon történt a meghallgatása. Személyesen nem tudtam jelen lenni, elsősorban  anyagiak miatt! Ha megalakulnék mint civil szervezet akkor 100% mellette  tudtam volna lenni. Egy olyan rendszerben ahol még mindig a bántalmazónak ítélik a gyermeket! Győzedelmeskedett a provinciális összetartás! Továbbá a hamis tanuk hazugságait, valótlan állitásait tényként kezelik a bíróságok, rendőrség, ügyészség! Sajnos nem csak ezekben az ügyekben! Folyik az emberek tönkretétele nem csak lelki de  jogi értelemben is. Ezért nem  létezik részben pártatlan igazságszolgáltatás Magyarországon, ahol az igazság pedig odaát van! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése