2019. november 13., szerda

Vörös posztó

Megkértek,hogy kedveljek egy oldalt ami nem volt éppen a szívem csücske.-  Nem ajánlottam! 
Ezt nem lehetett szó nélkül hagyni.
  -  Ők az Egyenlő Bánásmód Hatóság, akiket 2013 ban kerestem meg ügyemben. Majd akik az én érzékenységemre hivatkozva kihátráltak.

 " Amikor segítséget kértem önöktől ügyemben. Jogtalanul megfigyeltek mint egy bűnözőt, illetve folyamatosan hátrányt szenvedtem éveken keresztül. 
Nem szórakozásból fordult az ember egy  hatósághoz. Azóta  nem önként és nem dalolva, de távoznom kellett!" 

Elégtétel az számomra, hogy elkezdtem blogolni. Ha odáig még eljutok és erőm engedi papírra fogom vetni. 

A válasz erre az Egyenlő Bánásmód Hatóságtól. 
Tisztelt Borka Anikó 
- Ön 2013-ban fordult az EBH-hoz olyan ügyben, amelyre a hatóságnak nem volt hatásköre. Hatósági eljárás akkor indítható, ha a jogszabállyal védett tulajdonsága (20 védett tulajdonságot nevesít a törvény) miatt ér hátrányos megkülönböztetés (diszkrimináció) valakit. Az Ön esetében hiányzott a védett tulajdonság, a törvényes feltételek nélkül pedig nem indítható el az eljárás. Arról, hogy ezért el kellett utasítani a kérelmét, 2013-ban 
Xxxx. iktatószámmal tájékoztattuk Önt, egyúttal arról is, hogy az önkormányzat törvényességi felügyeletét ellátó kormányhivatalhoz fordulhat, valamint az igénybe vehető ügyvédi szolgáltatás lehetőségéről is a további ügyintézéshez. Az EBH a törvényes keretek miatt többet nem tehetett az Ön ügyében.

( Nem fedi a valóságot, hogy egyetlen egy tulajdonságot  ne tudtak volna nevesíteni ügyemben.) 
Sorozatba követték el velem szemben a hivatal, a helyi ( Önkormányzat) 

- Az én válaszom erre. 
Igen,  mivel kértek, hogy kedveljem az oldalt az akkori meghallgatás és az írásbeli válasz között nagy  különbség van! 
De ez már itt nem számít! 
Az a meglátásom sajnos, hogy felkapnak egy könnyen, látványosan kezelhető ügyet és azonnali állást is foglalnak. 

Jól lehet mindenkinek a saját problémája a legnagyobb. 
Itt nem velem volt a probléma!
Sajnos még mindig nem vagyok túl a nehezén és emberileg. 

Elégtétel számomra viszont ha csak az lesz részemről, hogy kiírom magamból,  már megérte. Jogorvoslati lehetőségem jelenleg úgy sincs, az évekig tartó vegzálásomra. Ugyan is elkellett hagynom  a jogvédők tanácsára Eger városát és ha jót akarok magamnak. 

- Miért is? 
A  hivatal vörös posztóként és magán sérelemként kezelte ügyemet, illetve folytatólagosan kereste a kapaszkodót rajtam. 
A  fogást jogi értelemben rajtam, hogy lehetne lehetetlen helyzetbe hozni. Hogyan  is  lehet alám tenni különböző ügyek kapcsán, illetve belemártani. 

Ez nem sikerült. Dokumentálva van  általam,  miként próbálta a hivatal   ellehetetleníteni  a helyzetemet!
Szándékosan nem írom ki ,hogy életem, mert az akkori életemet nem nevezném életnek! 
Egyszer s mindenkorra ennek a felyezetnek vége van! 

Ebből nekem további ügyem nem lesz. Mivel bizonyítani tudom, hogy vétettek. 

Belekeverték a politikát  és magán sérelemként kezelték az ügyemet. Majd ügyvédi segédlettel kerültem 2013 - ban   újra birtokba, mivel elakartak távolítani a városból..
Bíráltam és szóvá tettem ténykedésüket nagy nyilvánosság előtt. 
( Nem bántam meg természetesen) 

Nem volt könnyű felégetni  magam mögött a talajt és új lappal indulni az életben. 
Elnézést kérek, hogy hosszúra sikeredett a válaszom. 
Ez nem az én érzékenységemről szólt! 
Folytatása következik. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése